Søråshøgda barnekor

Søråshøgda barnekor -

Adventskonsert

Adventskonsert i Skjold kirke torsdag 30. november kl 18.

Hele koret synger, og møter i korgenser kl 17.40. Vi samler inn penger, spill og tegnesaker til Treffpunkt og oppfordrer derfor alle til å ta med noe som kan glede disse barna.
Treffpunkt er en møteplass for barn og unge mellom 6 og 16 år som har alvorlig sykdom i familien, eller som har opplevd at noen som står dem nær er død.

Les mer om Treffpunkt, og se film her:

Husk at besteforeldre og øvrig familie og venner og naboer er hjertelig velkommen også! 🙂
Søråshøgda Barnekor arrangerer innsamlingskonsert for fjerde år på rad. I år retter vi en utstrakt hånd til Treffpunkt , og gleder oss til å skape en stemningsfull og fin inngang til advent. Vi har i tillegg gleden av å ha med oss solist Cato Storlid!

Dette er en konsert med mening, hvor vi gir barn og voksne anledning til å samle inn penger, spill og tegnesaker. Vi liker tanken på at vi kan gjøre en forskjell for barn som trenger litt ekstra omtanke.
Bli med og fyll kirken til en varm og fin konsert!

VELKOMMEN!

Five kids singing Christmas Carols while snow falls