Søråshøgda barnekor

Søråshøgda barnekor -

Påskefestgudstjeneste 2021

I fjor satte koronaviruset en stopper for den tradisjonsrike påskegudstjenesten, men i år fikk vi det heldigvis til! Lørdag 17. april startet med en fellesøvelse for hele koret. Etter øvelsen ble de to eldste gruppene igjen i kirken for å øve inn drama, tekstlesing og dans. Når det nærmet seg kveld ble det servert burger og godteri, etterfulgt av en kort godnattsamling i kirkerommet før barna gikk hjem. Neste morgen var hele koret samlet igjen for å vise frem syngespillet “Har du hørt det”, der kormedlemmene bidro med alt som var øvd inn. Tusen takk for fantastisk innsats til både barn og voksne som bidro under helgen!! 😊 Under er noen bilder fra begge dagene.

Underveis gjennom lørdagen ble det holdt Mesternes mester relaterte leker og konkurranser. Her er noen bilder fra dette!

Utegudstjeneste

Når det knapt er lov å arrangere gudstjeneste inne, må man finne andre løsninger. Kirken hadde i dag utegudstjeneste der koret deltok. Til tross for minusgrader stilte folk opp. Det ble dermed en litt anderledes men veldig koselig gudstjeneste utenfor kirken denne søndag morgenen. Vi var heldig og fikk gjennomført gudstjenesten som planlagt, men det helt på tampen av de nye tiltakene som kom nå i kveld. Det blir digital øvelse nå til uken, men vi håper på å kunne møtes igjen neste torsdag!

Semesterplan og foreldregrupper

Etter en lang pause på grunn av korona og sommerferie har vi endelig startet med øvelser igjen! Øvingstidene i år er:

Grønn(4-6 år): 17:00 – 17:55

Gul(1-2 klasse): 17:30 – 18:30

Blå(3-4 klasse): 18:00 – 19:00

Rød(5-7 klasse):17:30 – 18:30

Vi gleder oss til å se dere igjen! Semesterplanen ligger NÅ ute på foreldregruppene på Facebook. Du kan også finne den HER.

Dersom du som forelder vil bli medlem i foreldregruppen på Facebook, klikk på linken til ditt barn sin gruppe:

Grønn gruppe – Søråshøgda Barnekor

Gul gruppe – Søråshøgda Barnekor

Blå gruppe – Søråshøgda Barnekor

Rød gruppe – Søråshøgda Barnekor

VI GLEDER OSS TIL Å SE NYE OG GAMLE VENNER!